Wednesday, June 2, 2010


Mood : DON'T CARE
Music oF d’Day :  leave out all the rest by LINKIN PARK
Update 4 tody~: being tagged (thanx to irahehe)


Syarat-syarat:

a) Tulis 23 rawak (random) tentang diri anda (x kisah ler benda tu fakta ke angan-angan ker cita-cita ker imaginasi ker tentang 'body' ker awek, pakwe, makwe etc.)

b) Tag lak benda ni kepada rakan blog anda (sekurangnya 5 orang)

c) Kalau x ikut peraturan, di mana keseronokan "TAG-TAGGED-TAGGING" ni :)

…………………………………………….

1.. ape yg korng x tahu ek.. name aku kew..?? name: zahidah binti ramli

2. aku nie org Terengganu (tp bak kate teman2ku aku nie Terengganu celup aje)
    Kadng2 kwn2 kat sekolah tu suka ckap bahasa Terengganu pekat.. habislah lintng pukang aku x tahu ape  yg diaorng nie ckp.. siap pakai translator terbaik.. sekarng dah okey dah sikit

3. I’m a CASSIOPEIA. Buat first time mengaku jd Cassio (hehehehe)
    * sesiape yg x tahu .. CASSIOPEIA itu sebenarnya nama kelab khas untuk peminat
 DONG BANG SHIN KI DBSK/TVXQ/TVfXQ/THSK/TOHOSHINKI
    * Cassio pula gelaran untuk ahli kelab CASSIOPEIA.




4. Selain tu , aku suka dengar lagu KPOP

5. aku suka dengar lagu JPOP..

6. Obses jugak ah dengan Komik.. n other stuff yg mcam manga specially ARENA..hehehehe (satu box dalm bilik aku nie hmpir penuh dengan ARENA keluaran tahun nie) box tahun lepas2 mak aku dah cmpak msuk blik stor tp kalu nka bca blik aku angkut lg masuk blik..hahahaha

7. Peminat setia DETECTIVE CONAN.. boleh dikatakn mesti tngok punye setiap episode di tv kalu x mesti tngok kat youtube..komik conan dalam bilik ku

* sebahagian dri komik dtective conan

8. suka belajar bahasa lain.. mandarin blehlah sikit2. Tp suka lg bahasa jepun and korea..suka tiru cara diaorng b’ckap… Arigato dessu..

9. aku x suka makan cokelat bar, chocolate n yg seangkatan dengannye sbb nanti mesti pening kepala kalu makn bnyak 

10. suka baca novel jugak.. online punye pun layan

11.kadang2 suka nyanyi lagu korea n jepun tp tgok time ah..

12. aku nie anak 1st dri 2 org adik beradik

13. selalu aje kena buli dengan adik aku..  (bukan sepatutnyer aku kew buli dier)

14. x suka g shopping lama2..

15. aku suka kalu sediakn list then beli yg nak kena beli pastu blik terus .. NO merayau2 OK… OKEY!!! FINE !!!!!~~~~~~~~~~~ aku tahu nie bosan sikit..

16. suka kumpul movie bnyk2 dlam hard disk tp  x pernh habis tgok.. (bleh dikatakn aku x tngok lg pun ade)tp nak buang sayng.. cian kau movie kau duduk ah dlm tu..

17. aku suka online internt tp x pernah nak online skype, ym n other chatting stuff nie

18. aku x suka pakai handphone… [nokia xpress music tu Cuma nak dengar lagu aje]

19. aku suka dengar lagu kuat2 nak2 kalu kat umah.. aku lah yg memekak di pagi buta dah kedengaran lagu DBSK [ currently memang dengar lagu DBSK pun]


20. aku baru tahu lagu DBSK yg ‘RISING SUN’ tu ade dalm movie fast and furious masa Paul Walker tengah kejar penjahat tu.diawal cerita jugak ah.. [tp yg kedengarn Cuma part Micky YooChun aje]

21. aku main jgak fb tngok fb kwan2 tp x pernah nak komen fb diaorng.. [jahat lah aku nie] nmpak cam aku x kisah pun kan… tp aku kisah Cuma malas nak menaip komen

22. aku X BOLEH hidup tanpa dengar lgu DBSK sekali dalam sehari sekalipun

23.  Dan perkara yg paling penting untuk korang tahu pasal aku….HEHEHEHEHE
Totally crazy with him……… currently sedang mendownload citer Korean HEADING TO THE GROUND
(JUNG YUNHO b’lakon dalam citer nie~~~~~ citer dia best huhuhuhu)
 

apasal aku rasa macm bnyak lg aku nak bgtau korang nie.. x pew ah dia cuma nak 23 perkara nie aje kan
orng yg ditagged ialah

~KORANG
~TAG
~LAH
~DIRI
~SENDIRI


0 Comments:

Post a Comment