Sunday, August 30, 2009

Rilekskan Minda Jap... (>_ <)


Citer 1
Suami : Kenapa Sayang menangis?
Isteri : Saya telah baca sebuah buku. Sad endinglah bang..
Suami : Buku apa yang sedih sangat tu?
Isteri : Buku bank abanglah..

Citer 2
Aderla sorang lelaki datang ke sebuah rumah untuk meminta derma. Derma untuk rumah orang-orang tua. seorang budak pun membuka pintu.
budak : derma ape bang?
lelaki : derma untuk rumah orang-orang tua.. .adik ada apa-apa untuk didermakan?
budak : nanti jap.saya ambilkan atuk saya.
lelaki : ?????

Citer 3
3 org menaiki motor dan ditahan polis trafik. Namun pemandu motor tersebut tidak berhenti. Katanya : 'Tak Muat Dah Tok, Kami dah bertiga!!!
Citer 4
Seorang posmen yang datang menghantar surat.." Assalamualaikum" " Walaikumsalam " " Ni rumah encik Sameon ye? " Ya saya" " Poning kepala saya mencari alamat rumah encik ni " " Buat susah aje encik nie! Apsal tak pos aje?"

Citer 5

Orang Asli Dan Polis
orang asli : selamat pagi

tuan polis : selamat pagi

tuan polis : apa hal ?

orang asli : saya nak buat repot

tuan polis : fasal apa tu ?

orang asli : kawan saya di baham harimau

tuan polis : pukul berapa ?

orang asli : dia tak pukul, terkam

tuan polis : habis?

orang asli : tak habis, tinggal kepala

Citer 6
Seorang lelaki pergi ke klinik mata. Setelah matanya diperiksa, dia bertanya: " Doktor, lepas pakai cermin mata nanti, boleh ke saya membaca macam orang lain?" "Dah tentu, " jawab doktor. "Oh, gembiranya. Dah lama saya buta huruf, akhirnya boleh juga saya membaca," kata lelaki itu dengan riang.

1 Comment:

  1. Khairul said...
    Biar la dia marah pun

Post a Comment